سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همراز

[ و فرمود : ] مؤمن را سه ساعت است : ساعتى که در آن با پروردگارش به راز و نیاز است ، و ساعتى که در آن زندگانى خود را کارساز است ، و ساعتى که در حلال و نیکو با لذّت نفس دمساز است ، و خردمند را نسزد که جز پى سه چیز رود : زندگى را سر و سامان دادن ، یا در کار معاد گام نهادن ، یا گرفتن کام از چیزهایى غیر حرام . [نهج البلاغه]

نویسنده:   من و همسرم(86/12/1 ::  10:45 عصر)

امروز عجب گرد و غباری بود،زمستون امسال هم داره تمام میشه و ما نه از بارون چیزی فهمیدیم و نه از هوای پاک. حالا هم که چند روزه هوای آلوده شهر مجال بیرون آمدن را از همه گرفته. صدا و سیما تازه اعلام کرده تا دوشنبه آلودگی هوا ادامه داره و امروز و فردا به قدری آلودگی و گرد و غبار شدیده که اکثر مدارس شهر و استان تعطیل شده اما کلاسهای نهضت سواد آموزی و مهد کودکها و پیش دبستانیها همچنان باید پابرجا باشه آخه توی قاموس آموزش و پرورش هیچ خطری متوجه این افراد نیست و فقط باید مدارس استان تعطیل باشه!
اینم یه جور منطقه دیگه...!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

صفحه اصلی

شناسنامه

ایمیل

 RSS 


کل بازدید:4833

بازدید امروز:1

بازدید دیروز:1


پارسی بلاگ

وبلاگ های فارسی

بخش مدیریت




اوقات شرعی


درباره خودم

همراز
من و همسرم
نوشتن جز لاینفک وجودیمان است لیکن حال که قدم در مسیری مشترک برداشته ایم قصد داریم نوشتنمان نیز از تجرد خارج شود یک زوج جوان که دوست دارند همچنان بیاموزند و اگر تجربه ایی در این مسیر کسب کنند و سودی برای دیگران داشته باشند دریغ نکنند.

لوگوی خودم

همراز






اشتراک

 
>


. با پارسی بلاگ نویسندگی را آغاز کنید